2013. július 17., szerda

Még mindig rózsaszín pöttyök

Újabb üveget díszítettem akrilfestékkel, a fent jelzett módon rózsaszínnel.
Most egy nagyobb, már befőttesüveg méretű egyed került a kezeim közé, illetve az ollóim alá, és mivel a korábban készített kispöttyös és nagy pöttyös üvegek társaságát élvezi, azonosulva hozzájuk, szintén rózsaszín-fehér pöttyöket öltött magára.

A szerencsés nyertes, aki az átalakításban részt vehet, illetve a segítői: akrilfestékek fehér és ciklámen színben.

Most előre megterveztem a pöttyök sorrendjét. Egy papírra rajzoltam őket, amit beletettem az üvegbe, a biztonság kedvéért le is ragasztottam két helyen.

Amint megszáradt egy szín, mentem rá a másikkal, majd a harmadikkal. A fehértől halad a világos rózsaszínen át a sötétig, majd onnan ismét világosodik, vissza a fehérig.
A festés végén aztán egyszerűen kivettem a sablont.

Ilyen lett a végeredmény.

A kistestvérek mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése