2014. március 11., kedd

Pöttyös pulcsi

Új fába vágtam a fejszémet. Kislánykorom óta érdekelnek a ruhák, emlékszem, amikor annak idején az OTTO és Quelle katalógusokból kivágtam a legcsinosabbnak vélteket, hogy mindig szem előtt legyenek. Azóta felnőttem, egyedül vásárolok, bár nem ezekből a katalógusokból.

Először Madeline blogjára találtam rá, aki gyakran átalakítja a ruháit, drága öltözéket használ inspirálódásra. Nála láttam ezt a pulcsifestést, ami nagyon megtetszett. Van néhány egyszínű ruhám, amiket hordok már egy ideje, tehát megértek a változásra. Az általa inspirációnak használt pulcsival megegyező színű és fazonú az enyém, csak a pöttyök mérete, elhelyezkedése nem tetszett. Madeline Pinterest oldalán böngészve igen sok pöttyös ruhát megnéztem, és ez tetszett a leginkább. Így ilyen méretben és elrendezésben készítettem én is a pöttyözést. Fehér festéket, kis méretű ecsetet, és a legutóbb használt, azóta forgalomból kivont 2 forintost használtam méretnek.

A festés egyszerű volt, az üvegen minden tudnivaló szerepel, egyre kell figyelni, hogy a festék ne ázzon át, a ruha két rétege közé vastag papírt kell tenni.
Az elkészítés menetét Madeline-nál olvashatjátok.

Elég sokáig festettem, lassan is száradt, így mire a pulcsi hátoldalához értem, eszembe jutott, hogy csalok egy kicsit - optikailag. A vállrészen kihagytam a két szélső pöttyöt, ezáltal kicsit keskenyítem a széles vállam. Ez a része tetszik a legjobban.

Összességében nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel, azóta már túlélt egy mosást is, kiállta a próbát.
Festékem bőven maradt, egyszínű ruhám van még, úgyhogy látni fogtok más átalakítást is.
Aki kedvet kapott, fogjon hozzá, csak biztatni tudom. Látványos és olcsó átalakítás. Festésre fel! :)



Nem estem neki azonnal a festékkel, egy papírra felskicceltem a méretet, és elrendeztem rajta a mintát.

Ilyen volt,

és ilyen lett.

Hátul a két meglévő, két hiányzó pöttyel.

Rajtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése