2016. március 18., péntek

Tavaszi/húsvéti koszorú - DIY

A húsvéti Praktika magazint átlapozva, az összes elkészített tárgyat és a lapban szereplő reklámot inspirációként használva idén egy pasztell színű koszorút készítettem.
Az alapja egy fehérre mázolt vesszőkoszorú. Erre varrtam filcvirágokat, festettem hungarocelltojásokat, végül mindent felragasztottam ragasztópisztollyal. A vékony szaténszalagot, amit lent láthattok, pedig csak simán rátekertem és befűztem a koszorú ágai közé. A tojás formába vágott nyulat meg felkötöttem egy szaténszalaggal.

1. Előkészítettem mindent, amit ideillőnek találtam. Persze nem minden került felhasználásra.


2. Kivágtam 5 db körlapot, amiket egymáshoz varrtam, virágot formázva. Ebből készítettem 3 darabot.


3. Készítettem egy egyszerű, 2 dimenziós virágot is, egy virágsablon és egy kör alakú sablon segítségével.


4. Hogy meggyorsítsam a festést, egy elhasznált nemezelőtűt szúrtam a hungarocelltojások aljába, így körbe tudtam festeni, anélkül, hogy száradási szünetet kellett volna tartanom.


5. És ahogy mondtam, amit kellett, ragasztópisztollyal rögzítettem.


Még egy csipkemasni, egy vékony lila szaténszalag, és kész.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése